Business Manager – residential

Náplň práce

Do nášho dynamického tímu Business Development hľadáme skúseného profesionála s vášňou pre realitný trh, ktorý sa bude podieľať na formovaní niektorých z najzaujímavejších rezidenčných projektov v Bratislavskom regióne.

Popis

Strategické plánovanie a investičné hodnotenie

  • Samostatná príprava a podpora pri príprave investičných stratégií a tvorbe biznis plánov primárne pre projekty, s dôrazom na dosahovanie obchodných cieľov.
  • Koordinácia prípravy nákladových a výnosových vstupov pre valuáciu projektov, príprava modelov, vrátane ekonomického, daňového a právneho hodnotenia.
  • Spracovanie mesačných reportov a poskytovanie investičných odporúčaní pre vedenie.

 

Akvizície a obchodné príležitosti

  • Aktívne vyhľadávanie nových projektov a obchodných príležitostí na lokálnom aj zahraničnom trhu podľa rozhodnutí vedenia spoločnosti.
  • Zber a zabezpečenie relevantných dokumentov a informácií o identifikovaných projektoch, vrátane technických, právnych a finančných aspektov.
  • Vedenie obchodných rokovaní s potenciálnymi partnermi a sprostredkovateľmi, zabezpečenie výhodných podmienok pre spoločnosť.
  • Prezentácia agendy akvizícií a príprava podkladov pre Board of Directors.

 

Definícia a tvorba rezidenčných produktov

  • Návrh rezidenčných produktov vrátane mixu bytov a štandardov.
  • Revízia produktov vrátane štandardu v procese „Peer Review“.
  • Podieľanie sa na tvorbe koncepčných riešení rezidenčných projektov.
  • Navrhovanie rezidenčných produktov spĺňajúcich preferencie zákazníkov.

 

Projektový manažment a koordinácia

  • Spolupráca s Development Managerom pri riadení celého životného cyklu projektu, od prípravy až po realizáciu, zhodnocovať externé faktory a ich vplyv na projekt.
  • Príprava komerčného zadania pre projekt, dohliadanie na jeho dodržiavanie s pohľadu konceptu projektu, nákladov a časového harmonogramu.
  • Zodpovednosť za udržiavanie valuácie projektu a príslušné inštrukcie projektovému tímu.
  • Zabezpečenie efektívnej koordinácie s externými poradcami a partnermi, vrátane riadenia zmluvných vzťahov.

 

Príprava predaja a riadenie fázy predaja

  • Zodpovednosť za prípravu projektu na predaj, vrátane koordinácie s oddelením Sales.
  • Koordinácia procesu prípravy potrebných dokumentov a podkladov na predajný proces, práca s interným CMR systémom.
  • Účasť na vytváraní a implementácii marketingovej stratégie a nástrojov, ktoré podporia proces predaja a optimalizujú trhové umiestnenie projektu.

 

Klientské vzťahy a predaj

  • V spolupráci s oddeleniami Sales a Leasing riadiť oslovovanie, komunikáciu a zmluvné vzťahy s potenciálnymi klientmi a nájomcami.
  • Zabezpečenie efektívnej koordinácie predaja projektu alebo jeho častí s cieľom dosiahnuť maximálnu hodnotu pre spoločnosť.

 

Zodpovednosť a operatívne činnosti

  • Zodpovednosť za obchodné rozhodnutia a riadenie zvereného projektu počas celého jeho životného cyklu, vrátane prípravy na predaj a vyjednávanie zmluvných podmienok.
  • Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa pokynov nadriadených s dôrazom na efektívne riadenie projektov a dosahovanie obchodných cieľov.


Oddelenie

Business Development


Požiadavky

  • Skúsenosti na strane developera s prípravou a realizáciou rezidenčných projektov minimálne 5 rokov, ideálne v roli Development Managera, Project Managera, či Business Managera
  • Technické vzdelanie alebo technický background (napr. stavebné, architektonické, prípadne inžinierske zameranie) so skúsenosťami obchodnej a investičnej oblasti
  • Schopnosť samostatne riadiť projekt od akvizície cez development, výstavbu až po predaj, prevziať plnú zodpovednosť za jeho obchodný úspech
  • Základná skúsenosť s finančným modelovaním a tvorbou biznis plánov
  • Strategické a obchodné myslenie, t,j. schopnosť identifikovať potenciál územia, navrhnúť vhodný produkt a efektívne ho uviesť na trh
  • Preukázateľné koordinačné schopnosti, tj. schopnosť spolupracovať s internými aj externými tímami (architekti, právnici, poradcovia, projektový tím)
  • Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti (schopnosť viesť rokovania, obhájiť zámer pred vedením, aj vystupovať pred klientmi)
  • Samostatnosť, proaktívny prístup a vysoká pracovná angažovanosť
  • Jazykové schopnosti: slovenský jazyk (plynulý), anglický jazyk (pokročilý (B2/C1))


Informácie o pozícii

Druh pracovného pomeru:

  • Full time

Regióny :

  • Bratislava

Možný nástup od:

  • ASAP

Roky praxe:

  • 5

Ponúkame

  • Atraktívny ročný bonus
  • Car allowance
  • Caffeteria
  • Stravné nad rámec zákona
  • + 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • 2x sick day ročne
  • Príspevok na vzdelávanie
  • Multisport karta plne hradená zamestnávateľom
  • Spoločné raňajky & terasovice v letných mesiacoch
  • Firweek, lyžiarsky a iné tímové podujatia
  • Kancelárie v priestore národnej kultúrnej pamiatky Jurkovičovej teplárne v zóne Sky Park
  • Ovocie, káva, čaj nepretržite na pracovisku


Mzda

Minimálna mzda od 3 200 EUR/mesiac, avšak finálna výška závisí od skúseností a potenciálu kandidáta (+ ročný bonus viazaný na pracovné výsledky vo výške 50% - 75% z ročného platu)

Kontakt

V prípade záujmu, nám pošlite svoje CV a kontaktné údaje prostredníctvom uvedeného formulára.





    V prípade, že Vás nezaujala žiadna z uvedených pracovných pozícii, pošlite nám svoje CV a kontaktné údaje na e-mailovú adresu nižšie s predmetom: Alto / Meno Priezvisko / na career@altorealestate.sk

    Pravidlá spracúvania osobných údajov